Data publikacji: 2015-09-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa linia kaszek BoboVita
Kategoria: Zdrowie, BIZNES
Rosnąca świadomość rodziców odnośnie roli zdrowej i zbilansowanej diety w prawidłowym rozwoju małego dziecka skłania ich coraz częściej do sięgania po produkty naturalne, bez cukru w składzie i o wysokiej jakości składników.
Będąca liderem w segmencie kaszek dla niemowląt i małych dzieci marka BoboVita (Nutricia) w odpowiedzi na ten trend poszerzyła portfolio o nowatorską linię kaszek mlecznych i bezmlecznych – Porcja Zbóż.
Za projekty brandingowe i wszystkie opakowania odpowiada wrocławska agencja PND Futura, od 24 lat specjalizująca się w brandingu, w tym packagingu i strategii marek.
Motywem przewodnim Porcji Zbóż jest subtelnie wkomponowana w design opakowań piramida żywieniowa. Symbol ten jednoznacznie wskazuje i podkreśla prozdrowotny, funkcjonalny charakter produktów oraz koresponduje z misją marki (Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość). Naturalność została podkreślona stonowaną, „organiczną” kolorystyką tła oraz realistycznymi wizerunkami kaszek oraz ich składników (zbóż i owoców). Całość dopełnia czytelny dla konsumenta system ikon i komunikatów, informujących o kluczowych zaletach kaszek. Nowe kaszki są już w sprzedaży od połowy sierpnia.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zdrowie #BIZNES