Data publikacji: 2016-10-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tomasz Lisewski Dyrektorem Marketingu w globalnej strukturze firmy Philips
Kategoria: Zdrowie, BIZNES
Wielki sukces Polaka na arenie międzynarodowej- Tomasz Lisewski nowym Dyrektorem Marketingu w globalnej strukturze firmy Philips

Nowopowstałe i strategiczne dla firmy Royal Philips stanowisko w rękach Polaka. W pierwszych dniach września, Tomasz Lisewski – dotychczasowy Dyrektor Generalny Philips w Europie Środkowo-Wschodniej – objął stanowisko Dyrektora Marketingu w globalnej strukturze firmy Philips. Jest jednym z niewielu Polaków pracujących
w strukturach spółki Royal Philips na tak wysokim szczeblu. Jego rola jest teraz kluczowa w zapewnieniu firmie zrównoważonego rozwoju.
Głównymi zadaniami Dyrektora Marketingu jest zarządzanie komunikacją firmy, kluczowymi wydarzeniami, marketingiem cyfrowym oraz procesami optymalizacji. Powierzonymi mu obszarami zarządza z centrali, która mieści się w Amsterdamie. Stanowisko to zostało utworzone z myślą o potrzebie ujednolicenia szeroko pojętych działań marketingowych firmy w skali globalnej. Umożliwia Polakowi w pełni wykorzystać swoje kompetencje managerskie i dotychczasowe doświadczenie.
Niezwykle dynamicznie rozwijający się charakter naszego biznesu, związany z sektorami opieki medycznej oraz ochrony zdrowia, stwarza konieczność ujednolicenia i zintensyfikowania działań marketingowych, skierowanych do naszych konsumentów i klientów – powiedział Pieter Nota, CEO Personal Health Businesses i Chief Marketing Officer w firmie Royal Philips.
Z tego względu zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego stanowiska w strukturach globalnych firmy. Jestem bardzo zadowolony, że Tomasz Lisewski zgodził się je objąć. Do jego nowych zadań należeć będzie kierowanie marketingiem cyfrowym, produktowym, komunikacją i rozwojem produktów. Tomasz dał się poznać jako innowacyjny marketer posiadający głębokie zrozumienie wymagań rynku i potrzeb klientów – dodaje Nota.
Tomasz Lisewski związany jest ze spółką od 2009 roku. Najpierw jako Dyrektor Generalny segmentu produktów konsumenckich w Polsce, potem w roli Dyrektora Generalnego Marketingu rozwiązań do pielęgnacji osobistej w Amsterdamie. Po powrocie do Warszawy zarządzał sektorem Personal Health w Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc z licznymi sukcesami, wiele innowacyjnych strategii dla licznych kategorii produktów. W 2015 r. Lisewski został Dyrektorem Generalnym Philips w regionie odpowiadając za 17 krajów, w tym
za Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry.
Przed rozpoczęciem pracy w Royal Philips był związany m.in. z firmą Kimberly-Clark,
w ramach której operował na wielu międzynarodowych rynkach takich jak Rosja, Wielka Brytania, Austria i Polska. Jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, ukończył również studia MBA. Jest żonaty, ma dwójkę dzieci.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zdrowie #BIZNES